Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 19-04-2013 16:43:25
Vrije tijd & Tuin

Wat doe je na slechte ervaring fotoshoot? utrecht groupon dream photographer

Bedankt iedereen voor de reacties! de mijne is super laat, want ik had blijkbaar niet aangevinkt om meldingen van reacties te krijgen :s oops. sorry daarvoor, want het is wel heel erg gewaardeerd!

inmiddels een eeuwigheid verder, want er was een hoop bellen en mailen nodig om opnieuw een afspraak te maken. ineens zijn ze dan natuurlijk niet meer bereikbaar. ze durfden ook nog te beweren dat wij veel te laat waren geweest voor de afspraak; iets wat zeker niet het geval was.

we zijn nog eens terug geweest... nu konden we dan die paar fotootjes ophalen. we hadden onze code, datum, tijdstip en alles eromheen opgegeven - je wil immers niet langer dan nodig in deze kille toestand blijven hangen. het hele taalbarrière verhaal werkt uiteraard niet als je "instructies" wilt uitwisselen; het werkt zwaar tegen als er zaken afgehandeld moeten worden.

nou, na 2 maanden was het dan ein-de-lijk zo ver. ze waren er! alleen die foto's... nee, die niet. die stonden op een andere computer. "want ja, het was al zó lang geleden..." opnieuw tijd en benzine verspeeld voor een onzinnig verhaaltje. er werd nog halfslachtig een poging gedaan om de fotograaf te pakken te krijgen. "nee, u hoort van ons." dat is inmiddels alweer een paar dagen terug.

ik zal zeker groupon nog even mailen, maar na mijn vraag/waarschuwing hier ging ik even verder zoeken en raakte ik op z'n zachts gezegd 'ontmoedigd' van wat ik allemaal las.

normaal zou ik ook niet zoiets boeken zonder een bron die me zei dat het een ok plek was, maar ik heb een aantal grappige workshopjes geboekt met groupon. het was allemaal altijd wel wat magerder dan wordt voorgesteld, maar je maakt er wat van. maar dit dream photographer verhaal was gewoon een heel negatieve en langdradige ervaring.

ben heel benieuwd wat stessie900 als antwoord heeft gehad van de klantenservice... wij hadden precies diezelfde ongeïnteresseerde fotograaf die zichzelf bekroond heeft als "stylist". nare toestand.

ook zo shady; ze heten nu "spontaan" dream media fotografie (http://www.dreammediafotografie.com) dat is meestal ook wel een teken van slecht nieuws...

mocht het nog goed komen - of erger worden; update volgt!