Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

user123
user123 - 24-07-2005 13:22:32
Computers & Telefonie

Lock op telefoonlijk

Kennelijk is er een "hickup" ontstaan in het nimmer (*kuch*) falende systeem. het probleem is kennelijk dat u niemand treft met voldoende kennis en ervaring om het probleem aan te pakken. ergens staat een vinkje verkeerd, maar deze kunt u zelf niet omzetten.

u zou moeten proberen zo hoog mogelijk in de boom bij kpn te komen en een aangetekende aansprakelijkheidstelling versturen. gewoon met veel geweld in de organisatie roeren totdat iemand het probleem echt aan gaat pakken.

gewoon een gedachte van leek : administratief kan de lijn waarschijnlijk wel zijn gecleard, maar technisch hoeft dat niet zo te zijn. wellicht wil iemand van kpn de daadwerkelijke schakeling controleren ?