Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tom1944 - 24-04-2013 15:04:05
Auto & Vervoer

Navigatie in peugeot 208

Ik heb in febr.2011 een nieuwe nissan note gekocht met ingebouwd navigatie systeem met navteq kaarten. helaas zitten er fouten in op wegen die al 30 jaar bestaan, laat staan de laatste nieuwe wegen. reclamaties bij nissan- nederland en dealer helpen niet, geen aanbieding voor een gratis update (de nieuwste kaart/update zat er zg. in) ook geen grote korting op nieuwste kaart. hun antwoord was: "u kunt een kaart/update kopen voor ± € 125". dat is duurder dan veel nieuwe tomtom systemen.
navteq levert ook geen kaarten, zij linken je door naar de nissan site. helaas is er geen inbouw tomtom voor mijn auto anders zou ik dat echt overwegen. tot nu toe is tomtom de beste gebleken.