Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

th
thunderr - 25-04-2013 10:45:24
Computers & Telefonie

Hi leaseconstructie ongunstig voor iphonegebruikers

Even voor de mogelijke lezers van dit topic:

de klantenservice van hi heeft inmiddels aangegeven dat de leaseconstructie van hi ongunstig kan uitvallen voor zowel iphone als, naar nu blijkt, ook blackberry gebruikers.
wees gewaarschuwd!
iphone- en blackberrygebruikers krijgen bij het niet accepteren van reparatiekosten van hun geleaste iphone of blackberry een vervangend toestel maar dat zal in alle gevallen een toestel met androidbesturingssysteem zijn!

dit wordt niet in de hi winkels aan de klanten verteld omdat dit, volgens een hi medewerkster onmogelijk is te doen omdat het teveel tijd zou kosten om klanten dit mede te delen???

ook de algemene voorwaarden zijn daar onduidelijk over. in de voorwaarden staat dat als een contractant/klant niet akkoord gaat met reparatiekosten zij een goedkoper vervangend toestel krijgen . nergens staat dat dit een androidtoestel is. dit is volgens diezelfde medewerkster : 'omdat blackberry en apple nu eenmaal geen goedkope toestellen hebben'. toen brak mijn klomp helemaal . is het een probleem voor de klant dat deze mobielmakers in de ogen van kpn?hi geen goekope toestellen maken? is toch het probleem voor hi/kpn. zeg dat dan minimaal tegen de klant als hij een leasecontract afsluit .
ikzelf weet 100 procent zeker dat ik het dan niet had gedaan!!!
wordt vervolgd.