Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-04-2013 19:40:36
Computers & Telefonie

Welke andere provider ?

Het enige wat je nog kunt doen is zoveel mogelijk lawaai maken.
met zoveel mogelijk lawaai maken bedoel ik zoveel mogelijk ruchtbaarheid geven aan jullie probleem, daar zijn ze erg gevoelig voor, negatieve reclame, en vaak de enige manier om te krijgen waar je eenvoudigweg recht op hebt omdat je er voor betaald.
zoek zoveel mogelijk lotgenoten bij je in de flat/buurt en begin dan op het forum van caiway met klagen.
maak daar een account en vertel je verhaal.

klik-> http://caiway.gebruikers.eu/forum/">caiway forum

ga ook naar andere forums, tros-radar bijvoorbeeld en vertel daar ook je verhaal.

de enige concurrentie van die kabelaars waren de providers die via de telefoonlijn konden aanbieden, en in de meeste gevallen waren dat geen concurrenten omdat door de beperkingen van de telefoonlijn/afstand centrale, die niet in de buurt konden komen van wat hetgeen die kabelaars aanbood.

de uitrol van het glasvezel netwerk wordt steeds groter en is de enige manier om via een telefoonlijn de snelheden van een kabelaansluiting te evenaren of voorbij te gaan.
het aantal ftth-aansluitingen (fiber-to-the-home) wordt steeds groter en zal een steeds grotere bedreiging voor de kabel-monopolisten worden.
ik las vorige week dat ziggo het aantal wegloop klanten wil terugdringen.
dat is niet voor niets, het gehijg van de glasvezel-boys in de nek van de kabelaars begint ze knap angst aan te jagen, en terecht.

ik ben zelf ook jarenlang abonnee geweest van caiway met internet en telefoon. bij mij was het aantal storingen en uitval echt minimaal, ik was best tevreden.
waar ze me boos mee gemaakt hebben is de tariefsverhoging voor telefonie met bijna 300 (driehonderd) procent.
die boosheid heb ik goed onthouden en toen de lokale cai aanbieder (een stichting) met het aanbieden van internet en telefoon is gestart, ben ik gelijk overgestapt.
dus moorees, nog even volhouden of anders flink met de deksels gaan rammelen, doen hoor!