Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ltmvz
ltmvz - 09-05-2013 09:01:42
Computers & Telefonie

Tele-2 voert automatische incasso niet uit.

Dit probleem herken ik helemaal. ik heb er zelfs een onderwerp over geplaatst op het forum van tele2.

het blijkt dat meer mensen hier last van hebben. iedereen wordt van tele2 naar de bank gestuurd en weer terug. uiteindelijk heb ik na enkele "chat"-sessies iemand van tele2 aan de lijn gekregen die mij vroeg de bankpas te voorschijn te halen en exact te vertellen hoe mijn naam op de pas staat, dus hoofdletters, kleine letters, spaties.

sindsdien verloopt de automatische incasso normaal. er zat duidelijk iets fout bij tele2.