Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 13-05-2013 14:52:49
Garantie & Verzekeringen

Declaratie specialist

Elfje9 vroeg "wat helpt wel?".........

je ziet het, controleren helpt, alhoewel de aangeboden coulanceregeling niet kan worden opgevat als het toegeven van een ("bewuste") fout. ze willen waarschijnlijk geen openbare publiciteit over interne zaken en de actuele berichtgeving zet ze nu óók nog eens extra onder druk! kassa inclusieve.

het zou de kliniek echter sieren wanneer ze de klant meteen serieus nemen. mijn voorstel: zet op de website een "binnen 24h-antwoord-garantie". alhoewel dit eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn.

persoonlijk heb ik fout na fout uit rekeningen, overigens óók van apothekers kunnen halen en nooit gedacht "maakt niet uit als de verzekering het maar betaalt". negatieve en positieve ervaringen zet je het beste direct op reviewsites, zodat een informant door jouw bericht een mening vooraf kan vormen over de zorggever.