Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ww
wwg - 27-07-2005 20:12:56
Computers & Telefonie

Lock op telefoonlijk

aansprakelijkheid was het idee. niet schriftelijk maar telefonisch een klacht met aansprakelijkheid ingediend.


na twee dagen werd ik teruggebeld, met de mededeling dat mijn lijn binnen drie dagen vrijgemaakt wordt.


lijn bleek bij het wisselen van lijnhouder niet vrijgemaakt te zijn. m.a.w. de vorige bezitter van mijn nummer had ook adsl. is bij het opzeggen van die lijn niet 'gesloopt' en dus "per ongeluk" mee naar mij gegaan.


dat ze me drie weken geleden voor gek verklaarden toen ik dit voorstelde -op aanraden van provider, die had dit al vaker gezien- blijft erg merkwaardig.


nog drie dagen en dan heb ik eindelijk weer een schone lijn !


dank voor jullie antwoorden