Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

valkie
valkie - 23-05-2013 16:43:41
Computers & Telefonie

Mobiel internet

Allereerst bedankt voor alle reacties. hij had geen instellingen in zijn telefoon veranderd, dat is pas gebeurd in de telfort winkel nadat hij de kosten had gemaakt. waar het mij om gaat is de misleidende informatie op de telfort site. ik heb het nog een keer bekeken en er staat nergens iets vermeld over een abonnementsdatum. er staat alleen dat je niet kunt internetten zonder internetbundel. zie http://shop.telfort.nl/mobiel-internet/. dan kun je toch niet weten dat het met de ingangsdatum van je abonnement te maken heeft. als dat er wel had gestaan dan was dit niet gebeurd. denise ik heb een privébericht geplaatst. met vriendelijke groeten.