Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 23-05-2013 21:39:40
Computers & Telefonie

Garantie apple

Zij willen het niet kosteloos herstellen of vervangen en daar staan zij volledig in hun recht.

=juano schreef op maandag 13 mei 2013, 14:42: mijn internetleverancier mailamac geeft niet thuis wat betreft garantie.
terecht, omdat de garantie verstreken is. dan kan men nooit ofte nimmer een claim op de garantie doen.

=juano schreef op maandag 13 mei 2013, 14:42: ook de wettelijke garantie wil deze firma niets van weten.
ook terecht, omdat het product gewoon volgens de overeenkomst is.

het probleem is dat diverse organisaties de indruk wekken dat de term "wettelijke garantie" de garantieperiode is die de verkopende partij wettelijk verplicht is om te verstrekken. dat is onjuist.
ook is onjuist dat de consument recht op kosteloze reparatie of vervanging heeft gedurende de verwachte levensduur als het product op een normale manier gebruikt is en het defect niet aan de consument te wijten is.