Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 23-05-2013 21:58:23
Computers & Telefonie

Garantie apple

[quote=juano schreef op donderdag 23 mei 2013, 21:51]wie heeft gesproken over 'kostenloos' ? u bent de eerste.
nee hoor.
jij schreef in je openingsbericht:

mijn internetleverancier mailamac geeft niet thuis wat betreft garantie. ook de wettelijke garantie wil deze firma niets van weten.

[quote=juano schreef op donderdag 23 mei 2013, 21:51]het is vastgelegd dat over de tijd dat het produkt goed gewerkt heeft een vergoeding gevraagd kan worden. mailamac wenst niet te spreken over een oplossing.
de oplossing is dat het product gewoon gerepareerd wordt waarbij alle kosten voor je eigen rekening komt.
echter zal de verkopende partij dat inderdaad niet doen, omdat je waarschijnlijk eerst een "grote mond" hebt opgezet en zaken claimde waar je helemaal geen recht op hebt.
steeds meer ondernemers zijn het zat die vervelende discussies en schuiven de zaken gelijk door naar de advocaat.