Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bakra - 28-07-2005 19:03:00
Computers & Telefonie

Versatel en 20mb

hier nog zo'n verhaal. ik had al een jaar of 3 een 2mb verbinding via versatel (overigens naar volle tevredenheid) totdat ze op 8 juli de verbinding omzetten naar 20 mb. sinds 8 juli heb ik alles bij elkaar nog maar 3 dagen internet gehad. voor de rest niks! en ik maar bellen naar klantenservice a € 0,25 per minuut (waar je dan eerst een eeuwigheid in de wacht staat). het enige dat ze mij daar kunnen vertellen is dat ze er mee bezig zijn en dat ze hopen dat het zo snel mogelijk gaat werken. inmiddels ben ik al een vermogen kwijt aan telefoonkosten, maar geen internet. dit is gouden bussiness: open een lijn van een kwartje per minuut en veroorzaak vervolgens zoveel ellende dat deze lijn roodgloeiend staat. kan kassa hier niet iets aan doen?