Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wendy-claire
wendy-claire - 07-06-2013 03:10:49
Computers & Telefonie

Service van ziggo is en blijft zeer slecht

Ja, kan dit beamen.

bellen naar 1200 oké! dan werd drie dagen terug de telefoon niet opgenomen rond 18:45 uur.

gisteravond werd de telefoon gewoonweg na het overgaan op 'tut...tut...tut...tut...'!

had problemen met een aantal zenders; zie hiervoor ook mijn vraag http://kassa.vara.nl/mijn-pagina/vragen/?vhash=c749c73j&chash=07b274aa5ca1bc257438db46dd3f2dd2">mijn vraag

steevast stelt het klantenserviceteam vast dat het aan de kabel vanaf het aansluitpunt e.d. ligt. integendeel het ligt niet aan de kabel. met een gratis toegezonden coaxkabel was het probleem niet opgelost.