Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 21-06-2013 22:09:04
Huishouden & Energie

Vergoeding leen bakker ??

[quote=psychologie1 schreef op vrijdag 21 jun 2013, 21:32]beste mein33,

het feit dat leen bakker mijn bestelling uiteindelijk heeft geleverd is enkel en alleen te wijten aan mijn eigen inspanningen. als ik niet 100x aan de bel had getrokken, had ik echt nog niets in huis. de uitstekende klantenservice is hier dus totaal niet op zijn plaats. maarja, communiceren is misschien alleen voor slimme mensen
zo grappig!! vraagsteller verwijt zich zelf dat zijn inspanningen er toe hebben gedaan dat de levering is gedaan, verwijten is toch zoiets als, had ik het maar niet gedaan?. 100 keer aan de bel trekken bij leen bakker! hebben die een bel dan?
zonder dollen, bestellen bij een internetshop kan wel eens iets mis gaan zeker als een fysieke winkel die net opstart. van fouten leren ze maar om dan direct 50% schadevergoeding te eisen is wat mij betreft beschamend te noemen.