Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
beennulnul - 27-06-2013 10:38:03
Auto & Vervoer

Repareren of total loss verklaren, verzekerd bij unive (veroorzaker en ik)

Even een update op bovenstaande. het goede nieuws is dat mijn eigen garage de auto weer picobello maakt. na onderhandeling met de schade-expert mochten we, ondanks de (economisch) totalloss verklaring, de auto laten repareren. op mijn vraag(twee weken geleden inmiddels) of de auto dan nog moest worden gekeurd : nee dat hoeft niet want het kentekenbewijs is niet ingevorderd door de politie. ondertussen niets van unive zelf gehoord. zelf wel gebeld op 19 juni, ik was benieuwd wanneer ik mijn schadebedrag uitgekeerd kreeg. "goed dat u belt, want ik had namelijk ook nog een vraag voor u" was de reactie. ik kreeg mijn geld als de schade-expert de auto weer gekeurd had, want dat moest.... en dat zou waarschijnlijk een weekje overheen gaan, dus ik zou zeker mijn geld op 26 juni binnen moeten hebben. niet dus. op 27 juni weer gebeld. rapport expert nog niet binnen dus wachten zij met uitbetalen. ik ben tussentijds nergens over geinformeerd. stuitend! en als ik een digitaal klachtenformulier bij unive wil insturen, is mijn tekst te lang. wat een gang van zaken, fijn dat we daar al 28 jaar onze premie betalen.