Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

31
316 - 02-07-2013 03:42:36
Computers & Telefonie

Email beantwoorden met hetzelfde emailaccount

Bedankt voor alle reacties. ik had bij beide accounts al het juiste antwoord adres ingevoerd, maar dat voert hij niet uit. ik heb wel de optie om voor het versturen een email account te kiezen van waar ik het wil versturen, maar in de praktijk vergeet je dat vaak.
ik heb inderdaad bij extra-vookeuren-bij beantwoorden en doorsturen het een en ander geprobeerd en dat is ook niet gelukt. daarna heb ik beide email accounts verwijderd en opnieuw aangemaakt. toen deed hij het nog steeds niet goed. vervolgens heb ik outlook hersteld met een schijfje en nu stuurt hij altijd via het hoofdaccount en nog steeds niet via het email account waar de email op was binnen gekomen. dat deed hij tot een maand geleden nog wel goed. na de outlook herstel geeft mijn outlook ook steeds "hiƫrarchie synchroniseren" weer. ik weet niet waarom hij dat doet en ik krijg dat ook niet uit....