Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nw
nwpm - 06-07-2013 18:36:16
Garantie & Verzekeringen

Moet je zelf de oorzaak kunnen zeggen?

Dankjewel voor jullie snelle reacties.
de verzekeraar in dit geval is klaverblad maar ik kan me voorstellen dat meer verzekeraars op dezelfde manier werken.
en ik begrijp inderdaad dat je niet zomaar kan bellen en alles vergoed kan krijgen.
als dat niet zo is, is het niet zo, maar ik ben al een half jaar verder en moet zelf alles regelen en vooral ook achter antwoorden aan bellen en dat breekt me op. ik had wel wat meer duidelijkheid verwacht inzake wat ik moet doen en wat dan de gevolgen zijn.
ik dacht dat daar een tussenpersoon voor was, dat die me kon adviseren en helpen.
tenslotte hebben zij meer ervaring met allerlei schades en het ontstaan ervan.
maar ik heb nu wat tips nu dus daar ga ik achteraan.
misschien dat ik de oorzaak nog kan achterhalen

bedankt voor jullie reactie
nathalie