Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tot15karakters
tot15karakters - 08-07-2013 15:27:22
Computers & Telefonie

Service van ziggo is en blijft zeer slecht

Ziggo kan online zien welk modem er aan hangt dus als je iets leende zien zij hun modem en gaan er dan vanuit dat u dat heeft.
dat u het leende en niet van u was zien zij niet.
dus oude modem terug zetten en dan pas bellen.

als zij een werkende gezien hebben gaan ze er vanuit dat u niet van andere mensen leende.
er zijn mensen die hun ziggo modem niet gebruiken en een eigen eraan hangen.
vooral de wifi in geheel nl en zo willen ze niet of extra functie of beter bereik van wifi netwerk.

ze kunnen heel veel modems op afstand programmeren dus een monteur kan vaak online een update erop doen, dus zonder bezoek een probleem oplossen mits er een ziggo modem aan hangt.

er zijn adsl en kabel modems en enkele die voor beide werken maar zelf kopen mag, maar als je ooit weg wilt moet je het ziggo kastje wel inleveren, hoe oud ook want anders kost het veel geld.