Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 13-07-2013 04:53:29
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

@ ikbenik. reactie op je bericht van donderdag 28 feb 2013, 15:48.

klinkklare onzin. ga naar een winkel en er staat een termijn op om te ruilen of geld terug, behoudens bv. ondergoed en boodschappen bij een supermarkt mits er een product bv op de dag van verkoop al over de houdbaarheidsdatum is.

ben je wel eens naar v&d of de kijkshop geweest? de tekst onderaan de bon is heel duidelijk.

kijk al zou je in dit 'bedrijf" een apparaat aanschaffen dan lijkt dat haast op te kopen van een 2de hands auto en laat je daar zelfs 3 maanden garantie meekrijgen.

een koop is dus niet zomaar een koop. tevens staat er in de advertentie dat je het verschil in prijs terug krijgt als je het zelfde product elders goedkoper vind. hele mooie woorden, maar denk je dat ze dat doen? is het niet eerder het geval dat er een ander product word aangeboden?

je bent toch niet toevallig de eigenaar van dit "bedrijf", want je neemt het wel heel erg voordat bedrijf op en verwijt andere mensen dingen nadat ze wat hebben gekocht en met een vraag zitten?

elke burger weet dat hij een product kan terugbrengen wat niet voldoet aan de omschrijving en werking van een apparaat. trouwens mondelingen afspraken zijn ook rechtsgeldig net als mondelingen toezeggingen. ga je alleen dan is dat moeilijk bewijsbaar, maar dat is zo opgelost.

en een klein vraagje, wat heb je zelf bij ze gekocht, want het lijkt alsof je weet wat daar in het pand staat en in welke staat?

zelf had ik vorige week zin om daar voor een crosstrainer heen te gaan, maar als je op zoveel verschillende consumenten programma's slechte ervaringen leest, dan kunnen ze toch niet allemaal onterecht of terecht zijn, toch? en waarom zou je ongeveer 7 keer de naam van het bedrijf veranderen?

gelukkig ben ik niet gegaan, ik vrees dat ik me zou gaan voelen als veel van de mensen die hier reageren en met vragen zitten waar ze misschien nu aandenken of waarop in het pand geen antwoord opgegeven kon worden.

overigens, er staan in die grote lijst producten behoorlijk wat producten die elders goedkoper te vinden zijn. zouden die mensen het verschil verrekend krijgen of hebben ze er dan geen recht op omdat ze het zelf zien als een aanbieding elders? trouwens kunnen mensen daar contant betalen en zo ja hoe kan het dan zijn dat ik op een ander forum lees dat mensen hun geld of het verschil willen hebben maar er geen geld in huis zou zijn.

liegen die mensen of is het waar? als ik al familie kan vinden die vanuit limburg even de a2 laat beklimmen, dan hoop ik maar dat er wisselgeld is want een giropas aan een ander meegeven is niet zo handig. de advertentie zegt dat je kan pinnen, zou dat beteken dat je dus ook contant kan betalen?

het vervelende is dat ik het ze vorige week niet kon vragen, omdat de telefoon niet beantwoord word en elk klant is er 1. en ik had ook mijn voordeel kunnen doen met een lagere prijs die je word toegezegd, maar om op de bonnefooi uit limburg rijden gaat me iets te ver als het via de telefoon niet lukt om iemand te bereiken. jammer dat ik geen gebruik kon maken van die aanbieding en ik denk dat er meer mensen zijn die ook telefonisch geen contact kregen. na een keer of 20 proberen zou het toch 1 keer hebben moeten lukken!!!