Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-07-2013 20:57:30
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Bonhof schreef op zondag 14 jul 2013, 20:42: als men iets bij mij aanschaft en een consument krijgt niet meteen zijn zin, dan wordt van alles naar mijn hoofd geslingerd als consumentenbond, advocaat, en soms ook wel bedreigingen.
ik heb ook eens een klant gehad die gelijk dreigde om de juristen van de consumentenbond op mij af te sturen.
ze moeten nog komen. ;-)

maar nu is het wel zo dat als die juristen van de consumentenbond tegen mij een grote bek opzetten krijgen ze van mij nog een grotere grote bek terug.
de consumentenbond. ik neem die vogels al lang niet meer serieus.

zij gaven echt aan dat als een consument geen vertrouwen meer heeft in een product, dat die consument dan het product terug mag brengen en de koop ongedaan mag maken.
mijn ervaring daarbij is dat mensen totaal niet met een bepaald product overweg kunnen gaan en daardoor problemen met het product hebben.
met het product is dan niets mis mee, alleen mensen kunnen er niet mee overweg: dus gebruikersfouten.
in dat geval is er niets mis met het product, is het product volgens de koopovereenkomst en heeft de koper geen poot om op te staan om het product terug te brengen en de koopovereenkomst ongedaan te maken.
in plaats van dat de vervloekte consumentenorganisaties de consument correct voorlichten, gaan zij juist tegen de schenen schoppen van de ondernemer. dat gebeurd helaas veel te vaak.

wat is er nu mis om tegen de consument te zeggen: "dit en dat doen jullie verkeerd en op deze manier kun je het product op de juiste manier gebruiken".
????
als de consument iets verkeerd doet, is het toch logisch om tegen de consument dat gewoon te zeggen zodat de consument er van leert?