Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

beveiliger
beveiliger - 19-07-2013 12:37:00
Winkels & Webshops

Klacht albert heijn

Beste maire,

het filiaal van a.h. waar jij je boodschappen deed ligt midden in het stadse centrum van eindhoven. dat wil natuurlijk niet zeggen, dat de kwaliteit van de groenten dan van mindere kwaliteit mag zijn, maar met lossen van de vrachtwagens kan meer tijd gemoeid zijn dan elders, waar een vrachtwagen zo tegen de gevel van het filiaal kan lossen, waardoor levensmiddelen niet al te lang "buiten de koeling" in een palletwagen opgeslagen liggen.

desalniettemin is mijn ervaring met a.h. heel positief. heb je klachten over welk produkt dan ook, bij a.h. geldt een 100% tevredenheidsgarantie. ben je over het geleverde produkt niet volledig tevreden, dan breng je het artikel terug, en krijgt je je geld retour. wel effe de aankoopbon overleggen natuurlijk! overal kan het gebeuren, dat er eens iets tussenzit wat niet (geheel) voldoet, of een verkeerde keuze was, maar als je zonder verdere (moeilijke) vragen kunt retourneren, wat wil je dan nog meer? en dit zeker wanneer het dagverse produkten betreft, maar dan natuurlijk deze zaken geen weken bij dit soort temperaturen op het aanrecht laten liggen...
en nee, ik werk niet bij a.h...
groet,
frans.