Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 21-07-2013 12:37:44
Vakantie & Reizen

Kras busreis

Hallo astoria,

neem aan dat je het volgende gelezen hebt:

klachten
ondanks al onze inspanningen is het toch mogelijk dat u een gerechtvaardigde klacht meent te hebben.

indien u tijdens uw vakantie een fout of een onvolkomenheid constateert, dan wordt van u verwacht dat u daarvan meteen melding maakt bij de chauffeur, reisleiding of accommodatiehouder. als uw klacht ter plaatse niet naar tevredenheid wordt opgelost, dient u meteen contact op te nemen met de afdeling consumentenbetrekkingen in ammerzoden via 073 - 5 999 777. dit telefoonnummer is niet beschikbaar voor vragen over uw boekingen (daarvoor kunt u bij ons terecht via 0900 9697).

wanneer achteraf blijkt dat u niet aan deze meldingsplicht heeft voldaan en wij dientengevolge niet in de gelegenheid zijn gesteld de tekortkoming te verhelpen, kan uw eventuele recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten. als de klacht niet tot tevredenheid wordt opgelost, kunt u deze uiterlijk binnen één maand na afloop van de reis of de genoten dienst in nederland schriftelijk indienen bij kras.nl, ter attentie van de afdeling consumentenbetrekkingen, vergezeld van een kopie van het ter plaatse ingediende klachtenformulier. wij maken u erop attent dat groepsklachten of klachten vermeld op enquêteformulieren niet in behandeling worden genomen.

zie voor de handelswijze rond klachten ook artikel 8 en 9 van de http://www.kras.nl/vakantie/info.htm?infoid=anvr">anvr-reisvoorwaarden
afdeling consumentenbetrekkingen

onze afdeling consumentenbetrekkingen is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.

kras.nl
afd. consumentenbetrekkingen
bernseweg 22a
5324 jw ammerzoden
tel: 073-5999 777
fax: 073 - 5 999 901
email: info@kras.nl

neem aan dat je nog wel een reactie zult krijgen.
heb zelf alleen maar positieve ervaringen met kras.

met vr.gr.