Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

er
erstem - 25-07-2013 11:03:59
Geldzaken & Recht

Postnl maakt pakje kwijt, wat nu?

Helaas heb ik geen goede ervaringen met postnl. ze doen maar wat. totaal geen medewerking bij vermiste zendingen dan alleen excuus mailtjes en standaard mailtjes dat ze er alles aan gedaan hebben om het te traceren. ongelofelijk wat een onprofessionele club dit geworden is.

deze week werd vanuit onze bank een nieuwe betaalpas aangetekend op persoonsnaam en alleen te ontvangen met id van die persoon. echter die persoon was op vakantie en de bank gaf aan dat ze het niet anders kon dan dus wachten tot die persoon terug van vakantie was. ik gaf aan dat dit geen probleem zou zijn aangezien postnl toch niet secuur was. en ja hoor, ik kan gewoon tekenen. geen moeite werd gedaan om te controleren. men wilde gewoon snel een krabbeltje en weer snel weg.

echter onder de streep zitten we met een commerciele schadepost omdat we niets kunnen verhalen inzake de eerdere vermiste zendingen. ik hou mijn hart en portemonnee vast zodra iets via postnl verstuurd wordt