Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
karin15 - 31-07-2013 13:15:57
Voeding & Gezondheid

Slechte kwaliteit shabbies

Ook ik heb een klacht over het afhandelen van een klacht door de firma van fred de la bretoniere.

om te beginnen: opmerkelijk dat meneer de la b op zijn site geen mogelijkheid geeft om een mail te sturen/te reageren.

spijt! dat heb ik omdat ik een dure (uiteraard), zwarte fdelab-tas heb gekocht. jawel, er hing een kaartje aan met info.. het gaat om een natuurproduct enz. enz. maar dat ik absoluut alléén maar van top tot teen echt donkere kleding moet dragen wanneer ik deze tas gebruik, had ik óók graag op het kaartje vermeld gezien, meneer b!

draag ik iets anders, dan zitten er binnen een uur duidelijk zichtbare strepen op mijn schouder, borst en heup (het is een cross-body-bag). werkelijk geen gezicht.

nee, de firma aan de van baerlestraat in amsterdam, waar ik de tas kocht, kon mijn klacht niet verhelpen. immers: de klant wordt door middel van het kaartje dat bij aankoop aan de tas bungelt (je hebt overigens een bril nodig om de tekst te kunnen lezen), gewaarschuwd dat het om een product gaat wat eventueel kan afgeven. en bovendien, zo wist de verkoopster, 'elke echt leren tas geeft altijd af, mevrouw'.

uh? ik draag al mijn hele leven leren tassen, maar heb dit nog nooit mee gemaakt!
ook mijn andere argumenten maakten geen enkele indruk op de stoïcijnse verkoopster.
tja................

voor mij in elk geval nóóit meer een fdelab!