Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
beachy - 01-08-2013 21:38:43
Vakantie & Reizen

Actie hotelmoment.nl

Hotelbon, hotelmoment, fletcher hotels, het is allemaal van de fletcher group. de bovenstaande reactie van gerdamarijke is de standaardreactie die krijgt, ook nu nog 3 jaar later.
ik (en ik ben niet de enige, zie klachten.nl) heb via vakantieveilingen een veiling gewonnen voor een overnachting in een fletcher hotel naar keuze, echter de keuze is enorm beperkt. beschikbaarheid is vooraf niet checken, dat zie je pas als je betaald hebt en de reservering wilt maken. volgens de omschrijving op vakantieveilingen kun je kiezen uit 60 hotels, niet dus. nergens staat vermeld dat het in de vakantieperiode druk is en je het risico loopt dat er geen hotel meer beschikbaar is. je kunt ook maar max. 12 dagen vantevoren boeken, enkel van zondag t/m donderdag.
volgens fletcher zelf zitten alle kusthotels helemaal vol, ook niet waar. mijn keuze was een hotel in wassenaar, dat zat volgens de medewerkster helemaal vol op 8 augustus, echter wanneer ik via hun eigen site een boeking wil doen, zijn er nog kamers genoeg.
zij zeggen dat ze maar een paar kamers ter beschikking stellen voor vakantieveilingen, maar alles wijst er op dat ze in de vakantieperiode bewust geen kamer in een kusthotel beschikbaar stellen. ik heb een weekend (8 en 9 augustus) in scheveningen gekregen voor mijn 12,5 huwelijk en wilde graag een overnachting boeken in de buurt, echter het dichtstbijzijnde hotel dat ik kan boeken is in vlijmen??? telefonisch contact en emailcontact gehad met fletcher hotels, situatie uitgelegd, 12,5 huwelijk en laatste week vakantie, maar fletcher wil op geen enkele manier meewerken aan een oplossing. ik ben van mening dat ze je bewust misleiden om zo kamers in hotels verkocht te krijgen, die anders niet geboekt zouden worden. en er komen steeds meer klachten, via klachten.nl, van mensen die op dezelfde manier zijn misleid. fletcher wil helemaal niets doen, want het geld hebben ze toch al binnen.
en zoals ik hierboven zie, doen ze dit in ieder geval al 3 jaar. word toch tijd dat hier eens iets aan wordt gedaan!!!