Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

worst
worst - 02-08-2013 01:07:07
Auto & Vervoer

Misbruik logo keurmerk webshop

[quote=kalincka schreef op donderdag 1 aug 2013, 22:31]tja worst... al doende leert men hè :-)
dat van die handelaar had ik ook overheen gelezen, staat er inderdaad. en dat van die telefoons... dat heeft mijn zoon, winkelmanager van een kpnwinkel, mij verteld, tandenknarsend van frustratie omdat de klanten inderdaad een telefoon binnen een week terug kunnen brengen en dit soms dus ook doen, soms zelfs met een gebruiksspoor er op waardoor de winkel de telefoon aan de straatstenen niet meer kwijt kan. klinkt inderdaad ongeloofwaardig, 't is raar maar waar.

dat is beleid van kpn. dat maakt het nog geen wet.


[quote=kalincka schreef op donderdag 1 aug 2013, 22:31]of die bemiddeling nou gelukt is of niet, dat is juridisch de moeite van het onderzoeken nog wel even waard. jij en dealerdirect denken van wel. er is een contact tot stand gebracht die tot een transactie had kùnnen leiden maar daar niet toe geleid heeft. dus word vervolgd.

dat mag je best onderzoeken. die bemiddeling is gewoon gelukt, want je bent accoord gegaan met het bod en ook met de aanvullende voorwaarden. daar probeer je later weer onderuit te komen en daarvoor betaal je dan een boete. voor die bemiddeling betaal je geen cent.