Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ci
cindydebruijne - 13-08-2013 06:37:16
Computers & Telefonie

Problemen met smartcare

[quote=swat1500 schreef op maandag 12 aug 2013, 23:34]als het bereikbaar zijn zo cruciaal is dan moet u ook voor een back-up toestel zorgen. desnoods een waarmee u alleen kan bellen.

beste swat1500,

momenteel ben ik bereikbaar via mijn huistelefoon. maar de verzekering van hi (smartcare dus) heeft zo'n mooie voorwaarde dat je binnen 24 uur weer bereikbaar bent..
en juist omdat ze dat aanbieden ben ik overgestapt naar hi..
als het toestel wat je van hun krijgt niet naar behoren werkt, lijkt het me dat je er voor zorgt dat je zorgt dat je klant een ander toestel krijgt. desnoods een leentoestel (wat ook in de voorwaardes staat, dat als ze je telefoon niet hebben dat hun zorgen voor een leentoestel..)

en omdat mijn telefoon bijna 20 dagen voordat ik op vakantie ga stuk is gegaan. (nou ja stuk is gegaan.. hun hebben mij een defect toestel geleverd) ben ik er wel vanuit gegaan dat het geregeld zou worden.. desnoods met een leentoestel..

als hun de services niet aankunnen, moeten ze het ook niet zo mooi aanbieden.. ze misleiden klanten gewoon....