Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 19-08-2013 14:21:22
Computers & Telefonie

Geen geld terug?

[quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38]
dus die medewerker zegt dat ik m weer in moet leveren, maar ik zit er niet op te wachten dat ik die laptop weer zo lang kwijt ben en die vent zegt dat ze een product 3x terug mogen sturen voordat ze een andere laptop geven
klopt.


[quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38], maar ik ben er een beetje klaar mee. ik wil gewoon mijn geld terug.
zal niet gaan. dat jij ermee klaar bent is niet het probleem van mediamarkt.

[quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38]ik ben een student en heb 1500 euro betaald voor dat ding betaald.
sta je daar een beetje te ['mopperen' - edit redactie] aan die balie, wat niet zo gek is, staat hij je gewoon [edit redactie] uit te lachen! terwijl ik niet eens op hem stond te ['mopperen' - edit redactie], maar op de mediamarkt.

[edit redactie]
terecht dat je de zaak uitgegooid bent.
als jij normaal had gedaan had mediamarkt nog wel moeite voor je willen doen. maar consumenten die een grote bek opzetten worden als zodanig behandeld.
consumenten die gelijk een grote bek opzetten moeten niet denken dat zij als keizers behandeld worden!

[edit redactie]

[quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38]
kan ik hier iets aan doen? ik wil gewoon mijn geld terug. ben t zat, ik ga er nooit meer heen!
het gaat niet om of jij als consument wel of niet je zin krijgt, maar of de regels correct worden nageleefd.
die drie keer repareren komt ergens vandaan. en wel dat sommige storingen dermate lastig op te sporen zijn dat de verkopende partij meerdere malen in de gelegenheid moet worden gesteld om het probleem op te lossen. rechters weten dat ook donders goed en hanteren ook in het algemeen die drie keer "regel".