Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 19-08-2013 00:44:48
Computers & Telefonie

Geen geld terug?

[quote=alfatrion schreef op maandag 19 aug 2013, 00:16][quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38]kan ik hier iets aan doen?
ja, u kunt ze dagvaarden. u heet recht op uw geld terug, een vergoeding voor de aantoonbaar gemaakte telefoonkosten en parkeerkosten, benzinekosten, wettelijke rente ect.

u heeft recht op ontbinding omdat de verkoper niet binnen een redelijke termijn het product heeft hersteld of vervanging. dit is geregeld in art. 7:21-24 bw. zie met name art. 7:21 lid 3 en art. 7:22 lid 2 bw. http://wetten.overheid.nl/bwbr0005290/volledig/">burgerlijk wetboek 7
toch valt dat wel binnen een redelijk termijn. dit omdat die reparatietermijnen nu eenmaal langer duren.
4 tot 6 weken is voor een dergelijke reparatie wel degelijk een redelijk termijn.