Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 19-08-2013 10:50:58
Computers & Telefonie

Geen geld terug?

[quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 10:29]
welkom in het digitale tijdperk. vrijwel alles gaat via de digitale snelweg in het dagelijks leven. ook in het onderwijs, kijk naar het basisonderwijs, middelbaar onderwijs, et cetera. zonder laptop en internet ben je invalide.
weet ik.

[quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 10:29]het is makkelijk praten om te zeggen dat een student een backup syteem moeten hebben, je moet er wel het geld voor hebben. helemaal als je net 1500 euro heb uitgegeven voor een laptop.
ik vind dat dom.
als mensen zo afhankelijk zijn van een bepaald apparaat, dienen zij ook te zorgen voor een backup. dus minder afhankelijk zijn van één apparaat.

aangezien mensen maar één apparaat hebben en daar zo afhankelijk van zijn, zijn de in alle staten als dat apparaat een defect vertoont.
helemaal als dat apparaat niet gelijk gerepareerd kan worden en opgestuurd moet worden.

[quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 10:29]
btw ik zou niet weten wat ik zou hebben gedaan als ik bij de klantservice van de mediamarkt stond en een niet goed werkende laptop van 1500 euro had gekocht. je kan dan wel bij de klantenservice wetteksten verkondigen, maar dat zal niet veel geholpen hebben. ik zou in ieder geval ook heel gefrustreerd zijn geweest.
tussen gefrustreerd en een grote mond opzetten met schelden zit een groot verschil.

ik zou ook gefrustreerd zijn. maar ik uit dat niet door te gaan schelden en dreigen. heeft totaal geen enkele zin.



[quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 10:29]maar het is heel frustrerend om afgescheept te worden.
heeft niets met afgescheept te maken.
dat een koper niet gelijk zijn zin krijgt wilt niet zeggen dat die verkoper die koper afscheept.