Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 25-08-2013 11:15:39
Computers & Telefonie

Opzeggen youfone

Hallo mariodings,

indien je jouw contract na deze periode wilt beëindigen dient dit altijd schriftelijk te gebeuren en met een opzegtermijn van één (1) maand.

dus ben je mooi op tijd.



een opzegging dient altijd schriftelijk te gebeuren en te worden ondertekend, deze kan je sturen naar:

youfone nederland
t.a.v. opzeggingen
postbus 23441
3001kk rotterdam

neem dus aan dat dat gebeurd is.

heb je in die brief om een schriftelijke bevestiging van opzegging gevraagd?
heb je daarbij die termijn van 2 weken genoemd?
heb je de brief aangetekend verstuurd?

mocht je op korte termijn geen reactie ontvangen, dan zou ik even bellen ter controle.

hoe kom ik in contact met youfone?

je kunt ons bereiken via myyoufone, telefoon en per post.
myyoufone

mocht je klant zijn, dan kan je inloggen in myyoufone. in myyoufone kan je via contact een ticket naar youfone toesturen wat binnen 5 werkdagen wordt beantwoord.
telefoon

onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur via jouw youfone nummer op telefoonnummer 1200 (35 cent per gesprek) of voor overige nummers op 0900 – 698 3663 (35 cent per gesprek + eventuele kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon).
post

youfone nederland b.v.
afdeling klantenservice
postbus 23441
3001 kk rotterdam
(bron: youfone)

met vr.gr.