Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
louwerenslodder - 25-08-2014 14:38:03
Huishouden & Energie

Dekacomfort.nl alias fauteuildiscount.nl

Deka, www.scootmobielnederland.nl : wolf in schaapskleren.
bij onze moeder/schoonmoeder/oma is 3 jaar geleden longkanker geconstateerd. op 16 augustus is zij na een moedige langdurige zware strijd overleden.
op 1 augustus (2 weken voor haar overlijden) heeft de heer karberg van de firma deka een sta-op-fauteiuil verkocht en geleverd voor de prijs van 1975 €.
4 dagen erna op 5 augustus is zij opgenomen in het ziekenhuis met overlijden tot gevolg. op dat moment had ze alleen nog maar in bed gelegen.
direct op 16 augustus hebben wij contact gehad met de firma dekka waarbij ons verteld werd dat [edit redactie] diezelfde dag nog contact met ons zou opnemen. tevergeefs hebben wij die toch al zo treurige dag gewacht. op maandag ochtend is er wederom telefonisch contact geweest met de zelfde mededeling dat [edit redactie] contact met ons zou opnemen. helaas……
diezelfde dag hebben we om 17:00 uur weer gebeld en er opgestaan om iemand te spreken, uiteindelijk werden wij door verbonden met de [edit redactie].
wij snappen nu dat de [edit redactie]wel bereikbaar is om een ernstige zieke dame (meer dood als levend) 2000 € af te nemen maar niet bereikbaar is als er een beroep op redelijkheid en billijkheid gedaan wordt. wij hadden namelijk bij het eerste contact al verzocht of de stoel geretourneerd kon worden omdat deze maximaal 4 keer gebruikt was, zelfs tegen een gereduceerde vergoeding.
de reactie van [edit redactie]was simpel en koel, “we hebben een magazijn om te verkopen”.
na nog een keer de situatie uitgelegd te hebben en een beroep gedaan te hebben op enige coulance en begrip was de enige koele en zeer kille reactie nee, we verkopen alleen.
de firma deka is meester in het gebruik maken van ernstige zieke verwarde mensen, waarbij de termen als snel beslissen, uitzonderlijke korting en speciaal op maat gemaakt de patiënten overhalen tot aanschaf. daarna hoef je niet te reken op enig begrip dan wel coulance.
even snel rekenen 1975 €, 300 € korting = 1675 €. hooguit 4 keer gebruikt. komt neer op meer dan 400 € per zit.

deka
www.scootmobielnederland.nl
www.fauteuildiscount.nl
www.interzit.nl/index.html
[edit redactie]