Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
steensma_1 - 26-08-2013 14:51:20
Auto & Vervoer

Eigen huis en tuin fiets

Ik heb inderdaad dezelfde ervaring.

ik probeer inmiddels al drie maanden contact en duidelijkheid te krijgen over mijn bestelde fiets. ik heb de eigen huis en tuin fiets besteld, dat loopt via heel nederland op de fiets, wat weer onderdeel is van de do good factory.

iedere keer krijg ik een ander excuus te horen aan de telefoon (als ze die al opnemen) en vervolgens hoor je niets meer.

ik probeer nu al vier weken mijn geld terug te krijgen. ook dat lukt niet. ik heb inmiddels al vele smoesjes gehoord. zo zouden de bankpassen opeens verloren zijn. ook zou de afdeling administratie niet aanwezig zijn. de jongeman aan de telefoon erkende wel dat er iets niet goed zat maar wilde/mocht/kon daar geen nadere uitspraken over doen.

op de mail waarin ik hen in gebreke heb gesteld en waarin ik mijn reeds betaalde 300 euro terugeis heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen.

daarnaast kom ik dit artikel tegen op internet wat mij ook een fout gevoel geeft:
http://www.wijnoordholland.nl/index.php/?cid=9534

ik hoop mijn (spaar)geld terug te zien... maar ik vrees het ergste gezien de wijze waarop men me in cirkels laat rondbellen en mailen.