Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mariodings
mariodings - 27-08-2013 19:20:42
Computers & Telefonie

Opzeggen youfone

We gaan het opnieuw proberen.

heb je in die brief om een schriftelijke bevestiging van opzegging gevraagd?
nee, maar wel per e-mail
heb je daarbij die termijn van 2 weken genoemd?
nee, maar ik vind dat een redelijke termijn
heb je de brief aangetekend verstuurd?
nee, daarom begin ik het nu al aan te kaarten, zodat ze nog een weekje de tijd hebben om wakker te worden.

het ticketnummer is de reminder naar de brief.

formeel kunnen ze met hun voorwaarden gaan fietsen stelen op het damrak.

als ik via internet een abo aanvraag, dan kan ik het ook via internet afmelden.
als ze moeilijk gaan doen, dan ga ik ook moeilijk doen.
ik kan ook nog mijn rechtsbijstand inschakelen.
wat dachten we van het voortdurend veranderen van de voorwaarden? reden om per ommegaande het contract op te zeggen. dat is de manier om van je langlopende contract af te komen.

alleen is het allemaal zo'n gedoe.