Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-08-2013 22:37:56
Computers & Telefonie

Nepmails van postnl

Diumenge schreef op donderdag 29 aug 2013, 09:25: ikbenik schreef op woensdag 28 aug 2013, 23:46: jardam schreef op woensdag 28 aug 2013, 21:12: ook ik heb dit mailtje ontvangen en had iets besteld.
maar ik kon de bijlage niet openen.
ik heb direct de computer gescand met microsoft security essentials.
en ook heb ik trusteer geïnstalleerd.
zou dit voldoende zijn.
er is nog niks geks gebeurd.

jardam
ik ben bang dat je niet voldoende beveiligd bent.
ten eerste is microsoft security essentials niet betrouwbaar. zeer slecht zelfs.
ten tweede doet trusteer niet wat die moet doen en bied daarmee de gebuiker een schijnveiligheid.

er zijn goede beveiligingspakketten die wel correct doen wat trusteer zegt wat die zou moeten doen.


het niet kunnen openen van de bijlage is al een hele effectieve bescherming. weet niet of dat door mse kwam, maar werkt dan dus beter dan norton.
het standaard dichttimmeren van de mogelijkheid om bijlage te openen is niet echt een uiting van een goede beveiliging.