Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roos08 - 31-08-2013 16:31:16
Auto & Vervoer

Eigen huis en tuin fiets

Ook ik heb begin juni een fiets besteld via de site van eigen huis en tuin en ook dit ging via de do good factory. en ook betaald via ideal, ik dacht dit gaat via de eigen huis en tuin en rtl dus dit moet dan wel goed zijn.
maar helaas, begin augustus kreeg ik een mail met hierin het verhaal dat er te weinig fietsen zijn besteld en dat we konden kiezen voor een ander model of het geld terug. wij hebben gekozen voor het ander model en de fiets zou binnen twee weken geleverd worden. na twee weken heb ik gebeld en kregen we te horen dat de fiets eind die week of begin volgende week geleverd zou worden, maar weer niets. dus weer gebeld, nu werd er gezegd dat de transporteur de volgende dag zou bellen om een levertijd af te spreken voor de volgende week (dat was afgelopen week). tot nu toe hebben we taal nog teken gehoord.
nu ik dit hierboven lees, ben ik bang dat we toch opgelicht zijn. ik ga nu proberen om het geld (bijna 300 euro) terug te krijgen.
wat ik niet begrijp is dat de aanbieding van de fiets nog steeds op de site van eigen huis en tuin staat en dat er hierin niets ondernomen wordt. ook niet vanuit rtl, dit is toch best een kwalijke zaak. en zolang zij er niets aan doen kan dit bedrijf gewoon doorgaan met deze praktijken!hier moet iets aan gedaan worden, want wie weet hoeveel mensen hier nog schade van gaan ondervinden!!