Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

14
14peter - 03-09-2013 16:21:48
Computers & Telefonie

Ziggo

[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 3 sep 2013, 15:33][quote=14peter schreef op dinsdag 3 sep 2013, 14:54]wij hebben hier thuis ook ziggo. mijn conclusie is dat "alles-in-1" ook daadwerkelijk alles is (dus inclusief een hoop trammelant). het enige wat je kunt doen is telkens weer bellen, dan sturen ze een monteur en die vervangt de modem. dat proces herhaal je net zolang totdat er een monteur komt die snapt waarvoor hij betaalt wordt; die onderzoekt echt wat het probleem is (binnenkomende signalen e.d.) en lost dat dan echt op. maar helaas leert de ervaring mij dat dat een proces van jaren kan zijn (maar dan is het ook echt goed...)
dan bent u wel de uitzondering, ik heb laatst ook trammelant gehad. maar ik ben via de telefoon toch zo goed geholpen dat ik al weer heb wat er zijn moet. wel bijna een uur met de persoon contact via de telefoon.de persoon was zeer technisch en geduldig.
maar ja je moet maar een pechvogel zijn maar echt ik ben zeer goed geholpen.




u zou toch die 7 dagen geduld moeten hebben om dat het via de telefoon niet opgelost kan worden.

kijk voor de aardigheid eens op klacht.nl; van ruim 400 klachten zijn er maar 12 opgelost. en dan ben ik de uitzondering???