Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 03-09-2013 16:22:20
Computers & Telefonie

Ziggo

Wanneer het werkt zit je goed bij ziggo *klopt even af* werkt het niet heb je 'n groot probleem, zoals je al gemerkt hebt.. enige wat je kunt doen is opzeggen, echter is er geen concurrent waar je naar over kunt stappen..

klantenservice bij ziggo is zeer waardeloos, voor de meest simpele dingen is het minimaal 3 keer nodig om contact met ze op te nemen. niet zo gek dat ze daar vrijwel niemand fatsoenlijk geholpen krijgen..
wat wel werkt is iedere dag (of 2 keer) via de site 'n klacht indienen, kost een hoop tijd iedere keer -onnodig- alle gegevens invullen, maar op een gegeven moment worden ze dit zo zat, dat ze je vanuit ziggo zelf gaan bellen..


sterk advies; blijf vriendelijk, ga niet sarcastisch/ironisch communiceren, uit geen kritiek en bovenal gebruik geen humor. hier raakt de klantenservice van ziggo nogal van slag..