Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

valerius-2
valerius-2 - 03-09-2013 22:36:02
Computers & Telefonie

Ziggo

[quote=gsm schreef op dinsdag 3 sep 2013, 21:49]ik heb de ervaring dat je bij ziggo de juiste persoon moet treffen en vooral ook zelf goed moet meewerken om die juiste persoon zijn werk te kunnen laten doen.

blijf dus vooral netjes, doe precies wat er gevraagd wordt en steek ondertussen geen klaagzangen af.

niet iedere medewerker blijkt echter even deskundig en geduldig, maar er zijn er wel een paar van. sommige ziggohelpdeskers maken zich er helaas te gemakkelijk vanaf of begrijpen zelf niet wat er mis kan zijn. opnieuw bellen kan dan de oplossing zijn. onthoud de naam van de ziggomedewerker die je goed probeert te helpen.

het is overigens goed mogelijk dat de nieuwe modems met hotspot functie nog teveel fouten in zich hebben en dat daardoor problemen kunnen ontstaan als iemand op straat gebruik maakt van de hotspot. https://www.security.nl/posting/40882/ziggo+wifi+hotspots">hier (klik) vind je meer informatie, zoals over het uitzetten van de hotspot via mijn ziggo.

ik kan alleen maar ordelen over hoe ik ben geholpen.
maar u mening kan dus ook de mijne zijn, dat je echt mee moet kunnen praten, en antwoorden. daar zal wel een groot gedeelte, niet technisch genoeg zijn om dat te kunnen en vriendelijk blijven. ik heb in elk geval in al die natuurlijk ook wel eens meer contact moeten zoeken is dat dan toevallig goed gegaan altijd oplosing voor problemen gevonden. dus het zal wel een beetje aan de communicatie of de gevens liggen dat het niet altijd vlot kan gaan.