Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
harryromijn - 04-09-2013 11:51:09
Computers & Telefonie

Ziggo

Zelf ook problemen met ziggo alles-in-een gehad.
allereerst kwam de monteur 2 dg later, zonder enig bericht.
dan.. 3 mnd later nog steeds geen werkende telefoon, dus alles teruggedraaid naar kpn.
3 mnd later: wordt het telefoondeel vrolijk door ziggo van mijn rekening afgeboekt, ondanks nog steeds niet werkend en.. diverse correspondentie, met actie ziggo: noppes,nix.nada.
dus naar mijn rechtsbijstand verzekeraar. moest maar een compromis sluiten, want.. verzekeringspremie binnen en nu kosten te maken, dus moest zo snel mogelijk opgelost worden, desnoods ten koste van de rechten van de client.
gelukkig een bevriende advocaat, die het oploste door een ontwerp-dagvaarding naar ziggo op te sturen met opmerking: binnen een week opgelost anders gaat het origineel eruit naar de rechtbank.
binnen dagen werd het reeds ingehouden geld teruggestort, en automatische afschrijving gestopt., nooit een excuus-briefje van ziggo ontvangen. wel later gemerkt, dat het teruggestorte bedrag "uit coulance" was.
zolang ziggo niet de laatste en enige aanbieder is, zal ik geen alles-in-een meer bij ze afsluiten. dan maar wat meer betalen bij kpn. nog nooit een probleem dar gehad.