Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nonna
nonna - 04-09-2013 11:55:11
Computers & Telefonie

Ziggo

Kan ook alleen maar zeggen dat ik zeer vriendelijk en technisch geholpen ben.
twee weken terug knalde mijn sisco modem eruit na een software update, ( gebeurt automatisch ) hierna gebeld en de helpdesk medewerker heeft mij uitgelegd dat dit type modem de vernieuwde software niet herkent en mij geduldig geholpen het euvel op te lossen.
we hebben ieder stap opgeschreven om het een volgende keer zelf op te lossen.
gewoon blijven bellen tot u de juiste geduldige , vriendelijke en goed kundige medewerker heeft.
bij iedere provider worden missers gemaakt en we moeten als klant volhouden als we het gevoel hebben. niet genoeg geholpen worden.
het is helaas van deze technische tijd dat we meer problemen ervaren, als alles werkt is het fantastisch maar als het niet werkt , merken we pas hoe afhankelijk we geworden zijn van de techniek en dat we niet meerkunnen functioneren als deze het laat afweten.

kijk maar naar rampen en crisis momenten, probeer dan maar eens een hulpdienst te bellen.
alles is dan over belast.
frustratie alom!!