Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerdae - 04-09-2013 11:56:01
Computers & Telefonie

Ziggo

Verleden jaar in december overgestapt van kpn naar ziggo (draadloos). reden vaak storingen met internet en tv verbinding. de verbinding werd aangelegd door een monteur van ziggo. na 3 maand weer internet storing. na veel gebel werd mij aangeraden contact te zoeken met hun "service plus",telefoon- kosten 0.65 per minuut, ten einde raad toch maar gedaan.uiteindelijk werd mij aangeraden een monteur het probleem te laten opzoeken, kosten 88 euro. de monteur vertelde mij dat de kastjes van kpn (adapters) voor de draadloze verbinding die de eerste monteur had laten zitten, de boosdoeners waren. hij heeft een kabel aangelegd. buiten mijn schuld heeft het mij ongeveer 100 euro (tel.kosten en kosten monteur) gekost. hierover uitvoerig met ziggo gebeld en geschreven. bikkelhard werden mijn bezwaren door ziggo afgewezen.