Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sjj
sjj - 04-09-2013 12:39:13
Computers & Telefonie

Ziggo

Ik heb meerdere malen problemen gehad.
maar omdat ik zelf nog al technisch ben heb ik verschillende problemen zelf kunnen verhelpen.
het is wel raar dat u geen problemen hebt met tv, dus je zou zeggen een modem probleem.
maar uitvallen door langs lopen de mensen met draadloze apparatuur lijkt mij erg vreemd.
wel weet ik uit ervaring dat er bij de helpdesk mensen zitten die totaal geen verstand van techniek hebben , ben vorig jaar zijn we verhuist heb toen meerdere malen aangegeven dat ze de aansluiting in de verdeelkast in de straat ook aan moesten sluiten zodat ik direct over alles kon beschikken.
u kunt wel raden wat ze vergeten waren na twee weken heen en weer gebel ben ik gaan dreigen dat ik binnen 24 uur alles opgelost wou hebben en de kosten die ik gemaakt had moesten vergoed worden anders zou ik naar een andere provider over zou stappen.
er kwam na enkele uren een monteur aan de bel dat alles moest werken want ze hadden vergeten de aansluiting in de verdeelkast in te pluggen, leken daar aan de telefoon had het ze meerdere malen gevraagd en ze geven ja als antwoord terwijl het nee is..
zou gewoon bellen en aangegeven als het probleem niet binnen redelijk termijn opgelost wordt u overstapt naar een andere provider, en dat alle gemaakte kosten vergoed moeten worden.