Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

opaleo
opaleo - 04-09-2013 12:51:40
Computers & Telefonie

Ziggo

[quote=lopaka schreef op woensdag 4 sep 2013, 12:40]er is maar 1 manier om het probleem op te lossen en dat is abonnement opzeggen en overstappen. zelf heb ik upc dat is ook niet alles veel storingen allen upc bellen is gratis en dat is een groot pluspunt de service is goed maar de mediabox is kl...te ik denk eraan om over te stappen naar de kpn misschien zijn er mensen die daar een goede of slechte ervaring mee hebben. als consument blijf je afhankelijk van die firma's

overstappen okay, maar dan verlies je wel al je rechten om ook maar wat voor schadevergoeding te krijgen.
providers zijn blij met deze stap, zijn ze gelijk van het gezeur af.
nee ze hebben een goed werkende lijn beloofd, en ze moeten hun afspraken nakomen, en zo niet dan maar betalen voor het ongerief wat je van deze hebt.