Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
per - 04-09-2013 12:52:50
Computers & Telefonie

Ziggo

Niet meer betalen tot het opgelost is ?
dat klinkt weer es lekker flink, maar wat denk je dat ze vervolgens doen ?
de kraan gaat meteen helemaal dicht hoor.
ik heb ook nogal wat problemen met ziggo gehad, telefoonstoring en blokjes in beeld bij digitale tv.
ik kan niet anders zeggen, dan dat ziggo alles deed om de storing netjes op te lossen.
de ene persoon op de helpdesk is net ff handiger dan de ander, het zijn allemaal mensen.
geen enkel moment had ik het idee dat men een houding had van zoek het lekker uit.
technische problemen, en zeker in gecompliceerde netwerken, zijn soms lastig op te lossen.
nu draait alles prima, en blijf ik bij ziggo.
ik zou wel adviseren om de ziggo hotspot uit te zetten, dat is weer een draadloos netwerk erbij, en dat zorgde bij mij voor storingen.
die hotspots is een leuk idee, maar al met al hebben we er weer een hoop wifi spots bij, en dat verstoort mekaar allemaal.