Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
sariah - 04-09-2013 12:55:19
Computers & Telefonie

Ziggo

Ik zelf heb tv en internet van ziggo. echter heb ik meerdere forums gelezen dat ubee apparaten zelf veel problemen hebben. dit kan ziggo niet oplossen.
ik denk dat u het beste kan vragen of zij een vervangend kastje willen sturen, maar dan van cisco.
ik heb deze namelijk van ziggo en heb daar totaal geen problemen mee. enkel wifi dat zwak is, maar dat heeft te maken met verschillende storende apparaten in de buurt.
ik heb zelf voor tv en internet een apart kastje. ik heb een humax tv ontvanger.
mijns insziens ( en dat hebben mijn ouders met kpn experiabox ) is het beter dat providers met aparte kastjes werken i.v.m. de diverse storingen op 1 apparaat. wanneer het ene uitvalt valt de rest daarmee ook weg.kpn vind ik zelf een rag bedrijf omdat die totaal geen kennis hebben van de storingen en hoe op te lossen.
het is mogelijk in te loggen op de router op internet. ik heb zelf een mac dus zou niet precies weten waar dit op uw pc te vinden is, anders even googlen. begint met 191 geloof ik. daarop staan veel gegevens en inderdaad op welk kanaal deze staat ingesteld.
ik zou e.e.a. misschien nog wel voor u na kunnen gaan via google voor u.
indien u dat wenst kunt u mij een pm sturen. dan zal ik e.e.a. even op internet uitzoeken op diverse forums. ( daar haal ik meestal oplossingen vandaan ).