Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jenika - 04-09-2013 14:37:51
Computers & Telefonie

Ziggo

Ik had een probleem met de ontvangst van extra zenders bij ziggo. ik ontving boven andere zenders dan onder. de helpdesk? waardeloos. de een zei o uw kaart is niet geactiveerd.doe ik nu voor u. 2 dgn later hetzelfde verhaal.. hetzelfde antwoord van ziggo. ik kreeg zelfs een keer het antwoord. mevr als u niet betaald krijgt u van ons geen zenders. na ongv 3 jaar kwam er een medewerker van ziggo er achter dat mijn kaart niet was geactiveerd maar dat ik via een fam boven in nl mee keek maar bij een probleem met internet ontvangst werd ik de tweede keer ( het eerste hulpadvies was niet juist) wel goed geholpen.. dusss als je een onkundig persoon treft heb je pech !!