Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

anthonius
anthonius - 04-09-2013 15:49:45
Computers & Telefonie

Ziggo

Het verstandigste is om een brief te schrijven naar ziggo. in deze brief vermeldt u alle data dat u een klacht ingediend hebt. achter elke datum schrijft u, of ziggo wel of niet gereageerd heeft. en achter de data waar wel op gereageerd is vermeld u: "heeft niet geleid tot een goede oplossing"
u verzoekt dan ziggo, dat zij binnen 1 week met een definitieve oplossing komen. vermeld daarbij dat indien dat niet mocht leiden tot een een echte oplossing, dat u dan tot de volgende stap overgaat. uit onderstaande opties een keuze maken

1. u kunt gedurende het abonnement het abonnement tussentijds opzeggen met de melding: "ik stel u nu in gebreke" . is namelijk sprake van het aanbieden van een ondeugdelijk product (dienst) en u heeft ziggo voldoende de tijd gegeven om de klachten te herstellen.

of

2. u dient een klacht in bij de geschillencommissie telecommunicatie.
ik verwijs u hierbij naar: a. http://www.deombudsman.nl/telecommunicatie/stappenplannen/klacht-over-telefoonprovider en
b. http://www.consuwijzer.nl/nieuws/internetplusbellen

gaat u over tot 1 van bovenstaande opties: doe dat via een aangetekende brief en doe als bijlage uw laatste brief die u gestuurd hebt.