Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jabiki - 04-09-2013 17:28:41
Computers & Telefonie

Ziggo

Hallo ,
ik heb zelf jarenlang ook heel veelproblemen met ziggo gehad.
nu is het (gelukkig) even goed .
ik heb ook tot huilens toe gebeld , monteur gehad , nieuw modem , nieuwe kabel in huis en weet ik wat allemaal.\ik was het op gegeven moment ook spuugzat en heb naar de klantenservice geschreven
dus niet gebeld of gemaild maar een ouderwetse boze brief.
deze heeft mij uiteindelijk goed geholpen en tot nu toe gaat het goed.
onderstaand is het adres waar ik de brief naar gestuurd heb.
ik hoop dat het jou net zo goed helpt als het bij mij heeft geholpen.
in elk geval wens ik je heel veel succes.