Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ko
kobje - 04-09-2013 23:33:17
Computers & Telefonie

Ziggo

om technische redenen zit ik bij ziggo, vroeger kon je klagen per e-mail, nu alleen via de webbsite of gratis bellen 1200 voor klanten, heb tot vandaag alleen maar gezeik, bellen of mailen zinloos
ik kreeg mails op mijn mailadres( naam) wat betekend dat iemand bij ziggo mail adressen verkoopt, ziggo zegt bewijs dat maar eens!!! weten klanten wel hoeveel kantoren/calcentra's ziggo heeft? tuurlijk niet a weet niet wat b doet, mijn snelheden klopt al jaren niet, te laag dus, ziggo is verantwoordelijk voor de telefoonverbinding, indien deze niet werkt vragen ze wat voor vast toestel je hebt,voldoet deze niet aan ziggo eisen doen ze niets, anders moeten ze deze in orde maken, dit gaat nu softwarematig. niet betalen heeft geen zin je wordt gewoon geheel afgesloten tot je weer betaald en onkosten incasso.
ziggo en upc zijn landelijk de grootste, ik woon in het zuiden en krijg alleen ziggo, adsl gaat bij mij niet is ook niet beter, kpn is ook niet slecht maar ziggo heeft de meeste duitse zenders, kpn niet, in het noorden kijken ze niet veel naar duitse zenders door de taal. helaas is het in mijn huurwoning een schotel niet toegestaan bij navraag, maar gaat ook niet bij een flat zonder balkon,
mobiel bellen met ziggo is fors duurder!